Routery TP-LINK najwyżej ocenione przez konsumentów

W wyniku badań konsumenckich przeprowadzonych w Polsce firma TP-LINK została wyróżniona Laurem Konsumenta 2013 oraz tytułem Konsumencki Lider Jakości 2013 w kategorii routery.

Przeprowadzony po raz kolejny największy ogólnopolski plebiscyt konsumencki w kraju wyłonił najpopularniejsze produkty i marki na krajowym rynku. Największym uznaniem ankietowanych w kategorii routery cieszyły się produkty TP-LINK, co zadecydowało o przyznaniu marce I miejsca oraz tytułu Laur Konsumenta 2013 w swojej kategorii.

 

Jak co roku, badania przeprowadzone przez organizatora konkursu miały na celu wyłonienie najpopularniejszych wśród konsumentów produktów i marek w swoich kategoriach. Przedmiotem badań była znajomość marki i podstawowe opinie na jej temat. Badania przeprowadzone były wśród losowo wybranych konsumentów za pomocą ankiet i sondażu telefonicznego.

Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski program konsumencki, którego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych na polskim rynku. W tegorocznej edycji programu, TP-LINK decyzją konsumentów, otrzymał złote godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2013 za I miejsce w kategorii routery.

 

Z roku na rok projekt ewoluuje i w kolejnych edycjach stosowane są coraz bardziej zaawansowane metody realizacji i analizy badań. W tym roku badania miały na celu stworzenie rankingu marek i usług, które zdaniem konsumentów mają najwyższą jakość. Badania przeprowadzone były wśród losowo wybranych konsumentów za pomocą metod ilościowych i jakościowych.

Przykładowe wypowiedzi respondentów programu Konsumencki Lider Jakości:

„(…) Miałam dwa takie routery w dwóch mieszkaniach, są łatwe w obsłudze i nie sprawiają problemów (…)”

„(…) Routery są dość proste w konfiguracji, a przy tym posiadają multum funkcji. Fajny design. Dodatkowo są tanie (…)”

„(…) Bardzo wytrzymałe i trwałe, niska cena, dobra jakość internetu (…)”

„Przede wszystkim cieszy mnie to, że konsumenci darzą naszą markę dużym zaufaniem, a nasze produkty wybierają ze względu na ich niezawodność. Oba plebiscyty to całkowicie niezależne badania rynkowe prowadzone na dużej liczbie ankietowanych, o których dowiedzieliśmy się już po oficjalnym ogłoszeniu wyników – stąd nasze zaskoczenie, ale i spora satysfakcja. Przed nami następne cele, wkrótce do rąk naszych klientów trafią kolejne innowacyjne produkty i jestem przekonany, że sprostamy wymaganiom konsumentów. Poprzeczka postawiona jest wysoko, ale dla nas to przede wszystkim bardzo miła i skuteczna motywacja” – zapewnia Mariusz Piaseczny, dyrektor marketingu TP-LINK Polska.

TP-LINK jest jednym z największych światowych producentów sprzętu sieciowego dla sektora SOHO i SMB. Firmę założono w 1996 roku i od tego czasu notuje ona systematyczny wzrost udziałów w rynku produktów sieciowych. Udział TP-LINK w rynku produktów WLAN wynosi ponad 42 proc. (IDC, 1 kwartał 2013), co zapewnia firmie zdecydowaną pozycję lidera. Obecnie TP-LINK współpracuje z ponad 600 dystrybutorami na całym świecie. Posiada dwie fabryki z 21 liniami produkcyjnymi. Doskonałe zaplecze techniczne oraz system zarządzania jakością zgodny z normą ISO9001 sprawiają, że produkty TP-LINK dają gwarancję wydajności, pewności i stabilności działania. Jakość produktów została potwierdzona licznymi nagrodami w niezależnych testach urządzeń. Oprócz urządzeń sygnowanych logiem TP-LINK firma produkuje wersje OEM dla innych dostawców produktów sieciowych.



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.