W jaki sposób dobrze zareklamować swoją markę?

W dzisiejszym świecie dotarcie do odbiorcy dobrym materiałem reklamowym to jedno z podstawowych celów wielu sklepów i przedsiębiorstw. Właściciele różnych marek prześcigają się w wymyślaniu nowych chwytów reklamowych, które mają za zadanie przyciągnąć odbiorcę, zainteresować go lub zapaść mu w pamięć. Oprócz reklam telewizyjnych, audycji radiowych czy ogłoszeń internetowych, istnieją również materialne pomysły na reklamy. Chociaż ulotki, naklejki i plakaty odchodzą powoli do lamusa to na rynku, pojawiły się zupełnie nowe metody dotarcia do dużego grona odbiorców.

Baner roll up – funkcjonalność i efektywność

Od niedawna na rynku można spotkać się z banerami roll up, które świetnie sprawdzają się w reklamowaniu różnych produktów i firm. Banery roll up to nic innego jak stojaki wystawowe, na których znajdują się zamówione treści. Jest to jedna z najbardziej nowoczesnych form reklamy, która trafia do odbiorcy i przy okazji stanowi bardzo ciekawy, elegancki i designerski dodatek do wystroju firmy. Banery zyskały aprobatę reklamodawców, ponieważ są bardzo poręczne i łatwo można je przewozić, dlatego można zabierać je ze sobą na konferencję czy innego rodzaju spotkania biznesowe. Cała konstrukcja baneru nie jest skomplikowana, a mimo to baner jest trwały (dzięki zastosowaniu technologii blackout). Ich niezwykłą zaletą jest estetyczność, możliwość wielokrotnego użytku, niskie koszty, funkcjonalność i efektywność.

Monidła – nowoczesny chwyt reklamowy

Innym bardzo ciekawym chwytem reklamowym są monidła – duże kartonowe lub plastikowe konstrukcje, które przedstawiają postać lub inne grafiki, mające na celu zachęcić odbiorcę do danej marki. W monidłach najczęściej na twarzach postaci wycięte są otwory. Otwory te mają zachęcić potencjalnych klientów do podejścia, włożenia głowy i zrobienia sobie pamiątkowego zdjęcia z wydarzenia. W ten sposób znak danej marki czy kampania reklamowa została utrwalona na zdjęciu potencjalnych klientów, co zwiększa prawdopodobieństwo wrócenia do niej.